dinsdag 2 augustus 2011

Hielprikje


Vanmorgen ging al vroeg de telefoon. 'Mam, ik word zo gebeld hoe laat ze komen om Joey een hielprikje te geven, en zijn gehoortest. Wil je komen filmen, ik denk dat je het wel leuk vind om er bij te zijn.' Natuurlijk vond ik dat leuk. Het duurde best nog lang voor ze kwamen. Tegenwoordig hebben ze een soort van ice-pack om tegen zijn hiel te houden. Alleen wordt deze warm. Dan bloed het makkelijker. Ach en dan dat kleine hieltje met zo'n grote druppel bloed. Maar hij gaf geen kick. En mama kuste zijn kleine hoofdje. De hoortest ging ook prima. Hij hoort alles!

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig alles oké met de kleine dat is altijd weer 'n op luchting.
    Gr Jolinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. winn2008, alles oke, ik vondt dit ook zo zielig bij mijn eigen kinderen, als ik er aan terug denk.

    BeantwoordenVerwijderen