donderdag 4 augustus 2011

Mijn prinsesje


Ik herinner het me nog zo goed, mijn eerste zwangerschap. Ik was nog erg jong maar vol trots stond ik iedere dag voor de spiegel mijn groeiende buik te bewonderen. Bijna niet voor te stellen dat daar een kindje in groeide. Ik droomde dat ik een zoon kreeg, en dit was ook zo. Twee jaar later was de tweede op komst. Veel mensen zeiden; 'Het wordt een jongen'. Maar ik wist zeker dat het een dochter zou worden. En ja hoor, ik kreeg een klein prinsesje. Mijn geluk was compleet. Een mooie zoon met stoere blonde krullen en een meisje-meisje. Een dochter in poppenjurkjes met lakschoenen, en ze wilde ook niet anders. Als ik een broek voor haar klaar legde was het huis te klein. Ze wilde een jurk! En nu drieentwintig jaar later heeft mijn prinsesje zelf een kindje. En ik kan het wel uitroepen. Ik ben oma!!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. heerlijk om je eigen dochter een kindje zien te hebben en de gelukkige oma te zijn heerlijk toch.

    BeantwoordenVerwijderen