maandag 1 augustus 2011

Hoera weer zwanger


Wat was dat een moeilijke tijd. Na een paar maanden probeerden ze het weer. Het duurde niet eens zolang voor dat ze weer zwanger was. Maar deze keer waren we voorzichtig. Zoals we het de vorige keer van de daken riepen, zo zwijgzaam waren we deze keer. Na een week of zes mocht ze al een echo maken om te kijken hoe het ging. En het ging goed. De hele zwangerschap door. Gelukkig! En ik mocht mee naar de verloskundige, iedere keer weer en ik heb hem zelfs drie keer mogen zien toen er een echo gemaakt werd. Mama groeide flink en baby ook. Het zou een flinke baby worden en waarschijnlijk zou hij wel eerder geboren worden, maar dat was niet zo. Hij kwam tien dagen te laat. En ze moesten hem halen. Maar het was een lekkere flinke baby, en prachtig! Ik mocht bij de bevalling zijn van mijn dochter, en dat was heel erg bijzonder. Mijn kind heeft een kind. En nu gaan we genieten!

2 opmerkingen: